پارک تپه ای جینگشان | Coal Hill Park or Jingshan

ارائه جدیدترین اطلاعات در زمینه خرید بلیط هواپیما

پارک تپه ای جینگشان | Coal Hill Park or Jingshan

۲۳ بازديد

 

نام چینی: 北京 景山 公园 پکن جینگشان گونگیوان

مکان: خیابان Jingshan West پلاک 44 ، منطقه Xicheng ، پکن

 زمان افتتاح: 06:30 - 21:00 (به وقت تابستان) 06:30 - 20:00 (به وقت زمستان)

بهترین زمان برای بازدید: از مارس تا مه و از سپتامبر تا نوامبر زمان پیشنهادی برای ویزیت: 1-2 ساعت

معرفی مختصر پارک پکن جینگشان

پارک جینگشان پکن یک منطقه دیدنی و جذاب در سطح AAAA است که در منطقه Xicheng پکن واقع شده است. در همسایگی پارک Beihai در جهت غرب و رو به دروازه قدرت الهی (神武门 شن وو مردان) شهر ممنوع در جهت جنوبی ، پارک در سال 1928 ساخته شد و مساحت آن حدود 23 هکتار است. تپه جینگشان در پارک زمانی قله ای از شهر قدیمی پکن بوده است ، و این پارک جینگشان را به بهترین مکان در مرکز شهر پکن تبدیل کرده است که امروزه منظره ای پانوراما از شهر و شهر ممنوع دارد. در سلسله های یوان ، مینگ و چینگ در چین باستان ، تپه جینگشان و ساختمان های وابسته نه تنها یک باغ سلطنتی برای خانواده امپراتور برای از بین بردن زمان بود بلکه با عملکردهای دیگری مانند یادگیری تیراندازی با کمان ، پرستش نیاکان ، مدرسه سلطنتی ، آموزش کشاورزی ، اپرا و آموزش دین و غیره

 

آنچه در پارک پکن جینگشان دیده می شود

تپه جینگشان 600 سال پیش تپه جینگشان فقط یک تپه کوچک خاکی به نام "تپه سبز" بود ، هنگامی که کاخ شاهنشاهی در پکن در سلسله مینگ ساخته شد ، زغال ها همیشه در اینجا انباشته می شدند بنابراین به آن "تپه ذغال سنگ" نیز می گفتند. به دلیل تپه جینگشان فقط در محور مرکزی شهر بود و مانند یک صفحه محافظ در شمال کاخ شاهنشاهی ایستاده است ، به عنوان حامی شهر ممنوعه عمل می کرد. ساختمان کیوانگ ساختمان کیوانگ که در سال 1750 ساخته شده و در کوهپایه ای واقع شده است ، به عنوان محلی برای تقدیس کنفوسیوس توسط دانش آموزان رسمی مدارس در جینگشان خدمت کرده است. این ساختمان از 15 اتاق تشکیل شده و توسط حصار سنگ مرمر سفید احاطه شده است. روی پایه های دیوار سنگی در شمال ، شرق و غرب چندین مجسمه سفالی وجود داشت. امپراتور چونگژن نقطه خودکشی در سال 1644 ، رهبر قیام دهقانی لی زیچنگ ، نیروهای خود را به اشغال پکن هدایت کرد. آخرین امپراطور سلسله مینگ چونگژن به جینگشان فرار کرد و خود را به درخت دانشمند پیر گردن آویزان کرد. این درخت قطع شد و سپس در سال 1996 یک درخت دانشمند قدیمی با بیش از صد و پنجاه سال سن که در منطقه دونگچنگ پکن پیدا شده بود ، به محل پیوند شد. 

باغ گل صد تومانی

 باغ Peonies از پارک Jingshan بزرگترین باغ لذت بردن از گل صد تومانی در پکن است و گل صد تومانی آن به ویژه برای گیاهان با سن بالا ، گلهای بزرگ و روشن بسیار شناخته شده است. گل صد تومانی سنتی باغ های سلطنتی و انواع معروف دیگری مانند Luoyang Peony و Heze Peony در باغ Peonies of Jingshan وجود دارد. حدود 20،000 گل صد تومانی در ماه مه شکوفا می شوند و پارک را به دریایی از گل تبدیل می کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.