ساحل های صورتی جهان

ارائه جدیدترین اطلاعات در زمینه خرید بلیط هواپیما

ساحل های صورتی جهان

۲۳ بازديد
 
به نظر می رسد که دریاهای فیروزه ای به اندازه کافی خیره کننده نیستند! جفت شدن آنها با شن های مایل به قرمز باعث جذابیت بیشتر آن می شود، فقط چند ساحل شن و ماسه صورتی در سراسر کره زمین وجود دارند، کمبود تجربه این موارد به جذابیت آنها اضافه می کند. از اندونزی تا برمودا، یونان تا تاهیتی، ادامه مطلب را بخوانید تا ببینید که کدام خطوط ساحلی سرخ و قرمز غیرقابل انکار ارزش افزودن به لیست سفر های شما را دارند.
 
این بخشهای ماسه ای باورنکردنی رنگ های نبات و پنبه ای خود را از مخلوط شدن با هزاران قطعه مرجان شکسته، پوسته و مواد کربنات کلسیم که توسط ارگانیسمهای میکروسکوپی قرمز به نام Foraminifera باقی مانده اند، بدست می آورند. دنیای زیر آب نیز کمتر جذاب نیست.
 غواصی
 با غواصی در هر یک از این مقاصد نمای زیبایی از باغ های زیر آب سالم و رنگارنگ را به نمایش می گذارد. انواع مختلف زیست شگفت انگیز دریا را می توان در اینجا یافت، از جمله هزاران نوع ماهی مختلف و اسفنج های مختلف.
 
جزایر پارک ملی کومودو ، اندونزی
نگاهی اجمالی به اژدهایان معروف Komodo در این جزیره تنها دلیل بازدید از پارک ملی Komodo نیست. همچنین داشتن دو ساحل شن و ماسه صورتی کاملاً زیبا. سایت این موارد ارزش تلاش همه را برای رفتن به خارج از مسیر شکست خورده از مکانهای توریستی اندونزی دارد. اولین ساحل، که محلی ها آن را Pantai Merah می نامند، در جزیره کومودو واقع شده است و توسط تپه های آتشفشانی قرمز زنگ زده و جنگل های شگفت انگیز و سرسبز احاطه شده است.
با وجود این واقعیت که فقط در ساعت مشخصی از روز می توانید رنگ صورتی را مشاهده کنید، اما یک مکان فوق العاده منحصر به فرد دیگر مانند این پیدا نخواهید کرد.
 
در ساحل ، جزایر سرخ صورتی ، با موج های شفاف ، فیروزه ای و آسمان آبی آن در تضاد است. و برخلاف ساحل صورتی دیگر در جزیره کومودو ، که فقط در یک ساعت خاص از روز می توانید رنگ صورتی را مشاهده کنید ، Serai به مدت 12 ساعت کامل رنگ های خود را نشان می دهد. این واقعاً منظره ای دیدنی است. بیشتر از آن ، صورتی تنها رنگی نیست که می بینید. این جزیره شگفت انگیز از تمام رنگهای رنگین کمان است. صخره ماسه سنگی مشرف به ساحل دارای سایه ای از رنگ زرد آهکی است و درختانی که ساحل را احاطه کرده اند سبز سرسبز هستند.
جزیره هاربر ، باهاما

این ساحل بکر به طول سه مایل در شبه جزیره ای نازک در انتهای شمالی باهاما قرار دارد. غواصان به ویژه با این ساحل کاملاً آشنا هستند، زیرا سایه رژگونه آن شواهدی از صخره های مرجانی باورنکردنی را نشان می دهد که از امواج لگن شروع می شود. دریاهای ملایم، آبهای کم عمق محافظت شده از صخره و زندگی دریایی تماشایی این مکان را به یکی از بهترین مکان های غواصی باهاما تبدیل کرده است. هر چند فقط زندگی دریایی نیست که آنها را به خود جلب می کند. آنها به خصوص عاشق کاوش در دیواره های سنگی هستند که در زیر آن Eleuthera و جزیره فعلی را به هم متصل می کند. ساحل چهار ستاره Pink Sand Resort در اینجا، با چشم اندازهای بی نظیر از اقیانوس، موقعیت خوبی پیدا کرده است. محیط گرمسیری جزیره، نمای اقیانوس و نسیم لطیف یک تفریح آرام را ایجاد می کند.
 کرت، یونان
یونان تقریباً همیشه مقصدی عجیب و غریب در نظر گرفته می شود. در جزیره کرت، آبهای فیروزه ای و شنهای صورتی در ساحل Elafonisi و در خلیج Balos متحد می شوند. ساحل Eladonisi یک واحه دورافتاده در ضلع جنوب غربی جزیره است و با جاری شدن آب فیروزه ای مدیترانه ای آن به داخل و خارج ، سایه های جالب ماسه ظاهر می شود. در برخی مناطق، شن و ماسه سفید ترد است، در حالی که در مناطق دیگر کاملاً گلگون است. مشاهده این پدیده چند رنگ جذاب است. برای افزودن به جذابیت این سواحل، زیبایی طبیعی در هر جهتی که نگاه کنید وجود دارد. این ساحل توسط 110 گونه مختلف گیاهی ، آبریزهای کوچک، پوسته های خارق العاده و تشکیلات صخره ای باورنکردنی احاطه شده است. بیشتر از این، بخشی از ساحل به سرزمین اصلی متصل است و به راحتی می توان با پای پیاده به آنجا رسید زیرا آبهای بین دو جزیره فقط کم عمق است. با سرعت کم، یک ساندبار شنا امکان دسترسی به یک جزیره با کلیسای کوچک را فراهم می کند.
 
باربودا - دریای کارائیب
سواحل پودری و درختان نخل گرمسیری که به هم می خورند ، پنجمین نمونه از تعطیلات معمول جزیره کارائیب است. باربودا ، یکی از ایالت های سه جزیره ای در قسمت شمال شرقی کارائیب ، کلیشه ای در مورد آن وجود دارد ، به غیر از این واقعیت که برخلاف سایر جزایر معروف ، گردشگری کمی را تجربه می کند و دارای سواحل گل رز است. برای یک جزیره در اندازه آن (فقط 62 مایل مربع) ، دارای 17 مایل چشمگیر سواحل صورتی است که اکثر آنها اغلب کاملا خلوت هستند. علاوه بر این ، موقعیت جغرافیایی این بهشت طبیعی آن را نیز فوق العاده جذاب می کند. این جزیره هم با اقیانوس اطلس که دارای دریاهای خشن تر است و هم با اقیانوس کارائیب که آبهای آرام و فیروزه ای را ارائه می دهد هم پوشانی دارد. تزریق این دو دریا منجر به آبهایی غنی از حیات وحش می شود و یک مکان غواصی فوق العاده جذاب ایجاد می کند.
 جزیره بزرگ سانتا کروز، فیلیپین
فیلیپین یک مکان خوشبختانه برای جهنم است. این شهرت بیشتر به خاطر مردم مهمان نواز ، آفتاب روزانه و سواحل زرق و برق دار غیرقابل انکار است. هرگز متحیر شما نخواهد شد. مکان های دیدنی و جذاب برای بازدید کم نیستند و هر یک از 7،100 جزیره آن تجربه های کاملا متفاوتی را ارائه می دهند. در واقع ، یک جزیره خاص به عنوان شاهدی برای منحصر به فرد بودن حاکم است. جزیره خالی از سکنه Great Santa Cruz تنها جزیره ای است که می توانید آبهای فیروزه ای و شفاف معروف این کشور را در یک ساحل صورتی تجربه کنید. تنها راهی که می توانید از اینجا بازدید کنید قایقی است که از Paseo Del Mar حرکت می کند. در تلاش برای محافظت از بکر بودن سواحل ، تعداد افراد در روز مجاز به بازدید محدود است. دلیل اصلی این امر این است که زندگی دریایی کاهش یافته و صخره های مرجانی قبلاً به دلیل استخراج غیرقانونی مرجان آسیب دیده است. بنابراین ، اگر قصد بازدید دارید ، باید در دفتر گردشگری در جزیره مجاور ثبت نام کنید و جهت گیری کوتاهی داشته باشید که به شما در مورد چگونگی محافظت از این محیط طبیعی آگاه شود.
جزیره بودلی، ایتالیا

آخرین سری از سواحل گل رز ما در ایتالیا در جزیره بودلی واقع شده است. در این جزیره در شمال ساردینیا فقط یک نفر زندگی می کند و در محلی با نام "Spiaggia Rosa" شناخته می شود. با وجود کمبود ساکن ، توسط تهیه کنندگان فیلم 1964 ، صحرای سرخ روی نقشه قرار گرفته است. به دلیل تلاش مقامات ملی برای محافظت از این ساحل خاص ، متأسفانه شما نمی توانید انگشتان پا را در این آب ها فرو ببرید. در عوض ، ساحل را می توان از طریق راحتی یک قایق تحسین کرد ، یا از یک صخره نزدیک که مشرف به آن است. این ساحل با سنگهای گرانیت و آبهای عمیق آبی پوشیده شده است و اگر از آن بازدید می کنید ، چشمهای خود را برای نهنگ ها و دلفین ها پوست کنده کنید زیرا آنها اغلب به منطقه می روند.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.